Daar gaan we!!

2 oktober 2019 - Ubud, Indonesië

Wauw... wat een reis was dat!!

1 oktober om 11:20 ging onze eerste vlucht van 12 uur en 40 minuten. Ik was zo zenuwachtig en zo moe, maar ik dacht: we gaan er wat van maken en probeer lekker te slapen in het vliegtuig. Mama, jayden, papa , quincy en daniel kwamen mij uitzwaaien❤️

toen we eenmaal in de lucht waren begon ik mij helemaal niet goed te voelen dit duurde ongeveer 2 a 3 uurtjes en daarna ging het gelukkig wel weer. Ik heb alleen in die 12 uur niet geslapen.

05:45 lokale tijd komen wij aan in singapore, omdat de tijd 6 uur later is hier had ik het gevoel dat ik een nachtje door had gehaald. Maar goed op naar de volgende vluchT. Omdat het hier op singapore airport zo groot is hebben ze een paar treinen in de airport die je naar de juiste terminal brengt.
om 07:05 vertrekt onze vlucht naar Bali en komen wij om 09:30 aan.

Nu moeten we nog een taxi vinden naar onze eerste verblijf. Gelukkig ging dit al best snel en hebben wij voor 1,5 uur in de taxi 350000 (€22,52) roepia betaald.

Op naar ons eerste verblijf in Ubud! Toen we eenmaal bij ons verblijf waren hebben wij lekker even gezwommen en in het zonnetje gelegen. Om 14:00 konden wij onze kamer in. Ik heb even me spullen weer op orde gezet en ben in bed gaan liggen. Rond 15:00 ben ik in slaap gevallen en om 22:00 werd ik weer wakker. Jaa.. die jetlag heeft me goed te grazen genomen. Nu ben ik wakker en de nacht moet nog beginnen hier..

de aankomende dagen ga ik hier lekker uitrusten.

1. Linda:
    2 oktober 2019
    Rust maar lekker uit lieverd. Je hebt nog tijd zat om van alles te ondernemen. 😘❤️
  2. Anneke:
    Lekker uitrusten lieverd
    En geniet van al het moois
    Hvj ❤️💋❤️
  3. Quincy:
    2 oktober 2019
    Hou van nd schatje lekker rusten❤️❤️❤️❤️❤️
  4. Willem:
    2 oktober 2019
    ik voel nu alweer die heerlijke temperatuur. ben jaloers. Ik kom eraan ;-) hee geen tijd om te slapen en enjoy the ride
  5. Bibi:
    2 oktober 2019
    Lekker chillen en genieten lieverd!! dikke kus xxx
  6. Radia:
    3 oktober 2019
    Neem je tijd je hebt er nu genoeg 🤪 geniet vooral kanjer!
  7. Mariette:
    3 oktober 2019
    Fijn dat de lange reis achter de rug is, want dat is altijd vermoeiend.
    Nu lekker uitrusten en genieten in Ubud :)
    xxx
  8. Deen:
    3 oktober 2019
    Succes met de jetlag! Komt vanzelf goed. Have fun!