Next stop....

5 november 2019 - Ho Chi Minh City, Vietnam

Dag 31 zijn we met de trein naar onze volgende hostel gegaan. Hier hebben we onze spullen achtergelaten en zijn we weer op pad gegaan.
wat een verschil is singapore zeg vergeleken met indonesie.. het is hier heel schoon , veel strenger ( bv. als je in de trein eet of drinkt kan je een boete krijgen van 1000 dollar ), het is hier duurder maar ook veel beter geregeld.

in de avond zijn we weer richting marina bay gegaan, want we hoorde dat er een lightshow kwam. Wauuw dit was echt heel gaaf en groot. Na de lightshow zijn we nog even een drankje gaan drinken.

dag 32 hadden we een uitslaapdag. We zijn de buurt rond gaan lopen om te kijken wat er allemaal te doen was. In de avond hebben we nog iets typisch Indiaas eten gegeten. Super lekker was dat.

dag 33 kwamen we er achter dat er om de hoek een zwembad was.. hier moesten wij natuurlijk ook gebruik van gaan maken😊

dag 34 moesten we alweer onze spullen pakken en gaan.. met de trein moesten we 1keer overstappen. Eenmaal aangekomen op het vliegveld wilde we inchecken maar het was zo chaotisch gegaan en druk en groooott dat we bijna onze vlucht miste.. haha maar goed we made it want we kwamen aan in Ho Chi Mihn stad in Vietnam!!
toen we aankwamen was het super chaotisch en niet goed aangegeven. We stonden dus super lang te wachten in de verkeerde rij🙄 2 uur later konden we dan eindelijk onze backpack halen. Wat een gedoe allemaal..

toen we eenmaal aankwamen bij onze hostel ( 18:30 ) hebben we lekker gedoucht en zijn we de stad ingegaan. Wat een drukte en overal op straat was er keiharde muziek en waar je ook keek je zag alleen maar barretjes en clubs.

vandaag dag 35 ga ik even wat wasjes draaien en dan nog kijken wat we gaan doen. Morgen moeten we alweer uitchecken!

1. Andrea Heiliegers:
    Wat en ervaringen...
  2. Bibi:
    Super de Super!! Zo leuk allemaal. Stoer hoor.... Kus van tante ♥ xx
  3. Radia:
    5 november 2019
    Hi kanjer! Wat gaaf allemaal zeg! Deze ervaring pakt niemand je meer af😉 geniet ervan 😘
  4. Jeannette:
    Heel veel plezier in Vietnam 😘
  5. Remi Kirioma:
    7 november 2019
    Ahhh allemaal barretjes, vet hoor, geniet ervan xxx