Vietnam

9 november 2019 - Phan Thiet, Vietnam

dag 35 zijn we in de avond nog naar een paar barretjes gegaan. Dit is nou eenmaal een echte feest stad 😂.

dag 36 hebben we een rustige dag gehad en zijn we een beetje rond gaan kijken door de stad. Toen ik wilde slapen merkte ik al heel gauw dat een gemengde hostel niks voor mij is 😔 ik kon niet slapen en toen zijn we nog met een paar mensen een drankje gaan drinken die we daar hebben leren kennen.

dag 37 moesten we alweer uitchecken en zijn we met een sleeping bus naar Phan Thiet gaan rijden ( de reis duurde in totaal ongeveer 4,5 uur ) we kwamen in de avond aan.

dag 38 zijn we in de stad van phan thiet gaan lopen. Hier was een marktje. Het was zo gaaf om te zien hoe de markt hier is. In de avond hebben we lekker ergens wat gegeten en zijn we terug naar ons verblijf gegaan.

dag 39 moesten we vroeg op staan want we gingen eerst naar fairy stream mui ne gegaan . Je moet hier dus tussen rotsen in water lopen, maar het water zag er echt heel vies uit in eerste instantie, maar uiteindelijk bleek dat het zand oranje was en niet het water hahha. Hierna zijn we naar white sand dune en red sand dune gegaan een soort woestijn in vietnam. Hier gingen we quad rijden.
we waren rond 15:00 terug.
morgen moeten we weer op tijd op staan want het wordt weer een lange dag in de bus

1. Linda:
    10 november 2019
    Gaaf Mop! Mis wel je mooie foto’s 🤪
  6. Remi Kirioma:
    10 november 2019
    Wat een te gekke dingen doen jullie allemaal!!!😎

Veel plezier en huggs😘
  7. Bibi:
    11 november 2019
    Superleuk weer Lis..krijg er helemaal beelden bij. Wat een super gave beleving. Ben trots op jou!!! Geniet nog even lekker kanjer...dikke kus tante xxx ❤
  8. Andrea Heiliegers:
    12 november 2019
    Wat gaaf allemaal....dat maak je maar één keer mee, geniet ervan !!!!