Genieten

4 oktober 2019 - Ubud, Indonesië

Dag 2 van ons avontuur begon rustig. We hadden namelijk de hele nacht niet geslapen dus we gingen eerst lekker bij het zwembad liggen.
ondanks dat we moe waren zijn we toch nog even met de shuttle bus ubud ingegaan. Daar hebben we een paar uurtjes rondgelopen. Wat was het druk!! Ik heb nog nooit zoveel scooters bij elkaar gezien!
helaas voelde lisa zich niet zo heel erg lekker dus zijn we even bij een eet tentje gaan zitten en daarna toch maar weer terug naar ons verblijf gegaan. Ondanks alles heb ik toch wel weer veel gezien. Toen we terug waren zijn we op tijd naar bed gegaan en wat heb ik lekker geslapen!

dag 3 zijn we vroeg ons bed uit gegaan. Vanochtend zijn we eerst naar monkey forrest gegaan. Ik vond het zo gaaf, totdat er uit het niets een monyet (aap) op me nek kwam zitten. Hahah ik ben me rot geschrokken maar het was wel super leuk! Rond een uurtje of 12 zijn we weggegaan en gingen we naar de rijstvelden. Wauw wat was dit mooi zeg en super groot.
na de rijstvelden gingen we ook nog naar waterval Kanto Lampo gegaan. Daar hebben we lekker een beetje gezwommen. Super mooi ook!

om 16:00 kregen we een beetje trek dus gingen we naar een restaurant langs de weg met een super mooi uitzicht.

rond 17:00 waren we weer terug bij ons verblijf en vanavond gaan we lekker stukje wandelen en buiten ergens wat eten.

ik heb echt een super dag gehad !