1 dag voor mijn avontuur! 30/09/2019

30 september 2019 - Hoofddorp, Nederland

Nog maar 20 uur voordat mijn avontuur begint. Vannacht weinig slaap gehad, omdat ik alleen maar nadenk over of ik alles wel Heb ingepakt. Dit is de eerste keer dat ik zo lang weg ga!

Ik had mijn wekker gezet, maar natuurlijk werd ik voor me wekker wakker. Gelijk even mijn kamer opgeruimd en schoongemaakt en quincy heeft mij geholpen om mijn backpack helemaal klaar te maken voor morgen!
na een tijdje alles te passen en te meten heb ik dan eindelijk alles ingepakt. Nog even snel op mijn checklist kijken en alles nalopen.

nadat alles klaar was hadden quincy en ik een XXL pizza besteld en zijn we lekker samen een film wezen kijken. Me laatste dagje lekker rustig aan doen.
vanavond vroeg naar bed, want morgen morten we 06:30 de deur al uit !!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anneke:
    Hoi Lieverd

Het aftellen is echt begonnen
    Zo spannend allemaal
    Hele goeie vlucht
    En fijne vakantie lieverd
    Dikke kus 0ma enOpa ❤️❤️❤️Hvj ❤️❤️❤️
  2. Quincy:
    30 september 2019
    Je kunt het schat ik geloof in je
    My power woman🥰🥰😍
  3. Linda:
    30 september 2019
    En ik ploeteren om je favo vlees te maken 😉😂
  4. Melissa kirioma:
    30 september 2019
    Jaaaaa lekker draadjesvlees als laatste maaltijd in nederland 😍 dankje mam❤️
  5. Bibi:
    Topper, tante Bibi is zo zo trots op jou! Vet stoer... LY ♥
  6. Radia:
    Spannend mop!! Enjoy😘😘👍
  7. Jeannette:
    Heel veel plezier op je avontuur. Geniet er van . 😘
  8. Willem:
    30 september 2019
    Heel veel plezier en geniet ervan 👍👍👍
  9. Milly:
    30 september 2019
    goeie reis en pas goed op jezelf. maar vooral geniet ervan!
  10. Rosa:
    Goeie reis!
  11. Mariette:
    30 september 2019
    Zo spannend! Hoop dat je nog een beetje kunt slapen vanavond. Ga ontzettend genieten van deze gave en bijzondere reis 🤗😘
  12. Linda:
    1 oktober 2019
    Zo op weg naar Schiphol mop. Zelfs je broertje was meteen wakker. Jay en ik wensen je een hele goede vlucht en hopen dat je heel erg gaat genieten. Vergeet de afscheidstranen snel en heb plezier. Dit wordt een ervaring die je nooit meer vergeet. Love you lieverd, voor altijd ❤️❤️❤️
  13. Hennie:
    1 oktober 2019
    Veel plezier en een (lange) maar goede vlucht.