Vinh

17 november 2019 - Vinh, Vietnam

Dag 44 zijn we het stadje ingegaan en hebben we wat leuke souveniertjes gekocht.. de dag begon met mooi weer maar helaas toen we uit de souvenier winkel kwamen begon het weer kei hard te regenen. Lekker ergens wat gedronken.

dag 45 was het weer lekker weer dus hebben we een scooter gehuurd en zijn we naar marble mountain gegaan.. super mooi en we zijn naar het hoogste punt gegaan van de berg... wat een stijle en lange trap was dit, maar uiteindelijk doe je het wel ergens voor. We hadden super mooi uitzicht! We zijn nog door de grotten gaan klimmen.. heel glad maar ook dit was het zeker waard.
hierna zijn we met de scooter naar de stad van da nang gegaan. We reden nog op de dragon bridge. In het stadje hebben we lekker wat gegeten.

dag 46 moesten we weer uitchecken en zijn we naar het busstation gegaan. We hadden eindelijk weer eens geluk, want we hoefde maar een halfuur te wachten op de bus. We zaten 8,5 uur in de bus en kwamen daarom ook pas 23:15 aan bij ons verblijf in Vinh. We wilden lekker slapen maar de bedden zijn kei en kei hard.

jaaaaaa we zitten vandaag op dag 47 en we hebben gewoon voluit zonn!! Geen wolkje te bekennen.. we liggen lekker bij het strand te genieten van het weer. Vanavond gaan we de stad in van Vinh