Wat een reis

14 november 2019 - Da Nâng, Vietnam

Dag 40 konden we weer met een slaap bus gaan reizen. Ons verblijf zit in Tuy hoa, maar omdat dit een wat kleiner stadje is gaat de bus alleen naar Nha Trang en vanaf daar ben je nog 2 uur onderweg naar Tuy hoa.
de busreis viel gelukkig wel mee. Toen we eindelijk in Nha trang waren wilde we een andere bus nemen ( omdat deze heel goedkoop zijn ) helaas waren we net te laat en was onze enigste optie een taxi nemen... super duur natuurlijk😅 maar goed.
ons verblijf zat bij het strand, maar omdat het keihard ging stormen werden we opgebeld dat het te gevaarlijk zou zijn als we daar zouden verblijven.. oke dus om 22:00 nog even snel kijken waar we kunnen overnachten. We hebben lekker in een hotel overnacht. Na een lange en heftige reis door de storm hadden we dit wel verdiend.
Nu moesten we alleen nog eten..  op naar buiten ! De regen was gestopt maar de wind was heftig. Er waren allemaal bomen omgewaaid op de weg.. snel wat eten en op naar binnen!

dag 41 klaarde het wel al een beetje op, maar het was nog steeds niet heel lekker weer. We zijn het stadje gaan bekijken en even verder op was een groot winkel centrum. Ff lekker gegeten en rond gelopen. En een klein boodschapje gedaan, want we hielden in de avond een meiden avondje met een drankje, een hapje en een maskertje!

wow na een week regen te hebben gezien zie ik gewoon zon op dag 42! Dat betekent... zonnen op het strand 😍

dag 43 moesten we alweer uitchecken. We dachten lekker vroeg te gaan omdat we op tijd in Da nang wilde zijn.. 10:00 waren we op het treinstation. Jahoor de eerstvolgende trein gaat pas om 15:34.. we hebben wel echt mazzel 😅 maar goed we hebben in de tussentijd gewandeld (met al onze spullen natuurlijk) en lekker geluncht.

na een treinreis van 7 uur waren wr dan eindelijk bij ons verblijf.. ff snel wat eten en dan lekker slapen.

Nu lekker genieten in da Nang

1. Quincy:
    Geniet ervan schatje 🥰
  2. Remi Kirioma:
    14 november 2019
    Wederom ge wel dug ge reislog.

Jammer van de vele regen, wind en slechte OV!!!

Have fun😘
  3. Mariette:
    14 november 2019
    Dat was een heftig reis avontuur....... Nu weer even rustig aan en genieten!
    xx
  4. Bibi:
    14 november 2019
    Wooowww....nu alles weer rustig en verder genieten!!!! leuk allemaal te lezen lieverd. Dikke knuffel van ons drietjes xxx ❤