Last but not least

22 november 2019 - Hanoi, Vietnam

Dag 48 voelde ik mij niet zo goed overdag.. we hebben lekker een rustig dagje gehouden. In de avond zijn we ergens wat gaan eten. Gelukkig voelde ik mij al weer veel beter.
we zijn nog ff op een terrasje gaan zitten aan het strand waar live muziek was. Super gezellig was het!

dag 49 vertrokken we vroeg uit ons verblijf om met de bus naar onze laatste verblijf te gaan.. op naaaaaar Hanoi!!
We kwamen hier rond 18:00 en hebben lekker boodschapje gedaan en lekker wat gegeten.

dag 50 alweer zijn we de stad ingegaan van hanoi. Het is super druk hier! We hebben hier lekker gewandeld en de stad rustig bekeken. In de avond zijn we ergens wat gaan eten

Dag 51 hadden we een zoektocht naar een zwembad 😂 we wilden zo graag zwemmen want het was lekker weer en we zitten niet vlakbij het strand. Helaas elk zwembad dat we tegen kwamen zagen op foto’s er heel goed uit maar in het echt was het 10x niks.. dan maar we verder de stad gaan bekijken!
in de avond nog ff gezellig een drankje gedronken met lisa.

dag 52 en ook me laatste dag. Lisa ging vanochtend al vroeg weg want zij gaat door naar thailand. Voor mij is mijn reis bijna klaar want ik ben alweer ( wel al vroeg ) op het vliegveld. Mijn vlucht gaat om 18:20 dus ik moet om 15:20 inchecken.
mijn eerste vlucht duurt 8 uur en 15 minuten naar Qatar daar heb ik een tussenstop van 9 uur. Dan duurt mijn volgende vlucht 7 uur en 15 mimuten. Morgen kom ik 13:15 aan op schiphol.

dit was echt een gave ervaring wat ik niet wilde missen ik ben in 3 landen geweest en bijna 2 maanden weggeweest. Ook ondanks dat lisa en ik elkaar soms de haren in vlogen 😂 heb ik het echt leuk gehad.

ik ga in ieder geval deze reis nooit meer vergeten! 😊❤️❤️❤️

1. Bibi:
    22 november 2019
    Wat fantastisch schat!! Veilige vlucht en tot snel... Love you.. En ik ben super super trots op jou ♥ ♥
  2. Mariette:
    22 november 2019
    Jammer dat jullie geen lekker zwembad meer hebben kunnen vinden. Maar wat een onvergetelijke reis heb je gemaakt! Deze ervaring zul je altijd met je mee dragen. Hele goede terug reis ❤ En tot morgen!
  3. Radia:
    22 november 2019
    Mooi lieverd trots op jou!! Veilige reis terug😘
  4. Anneke:
    Oma heeft je al geappt
    Maar nogmaals hele goeie vlucht
    Oma en Opa zijn supertrots op je
    Zijn blij dat he weer thuis komt
    Love you ❤️❤️❤️
  5. Carlo:
    22 november 2019
    WoW lieffie, wat een geweldige ervaring! Ik heb genoten van al je verhalen en foto's. Safe flight en tot morgen 😘
  6. Andrea Heiliegers:
    22 november 2019
    Was erg leuk je verhalen te lezen, goede reis naar huis !! 😘👍🏻
  7. Quincy:
    22 november 2019
    Zie je snel schatje ben zo trots op je je krijgt een hele dikke en lange knuffel van me morgen als ik je ophaal ❤️❤️❤️❤️
  8. Remi Kirioma:
    23 november 2019