Next stop Jimbaran

9 oktober 2019 - Kuta, Indonesië

Dag 6 moesten we super vroeg op. We werden om 05;00 opgehaald. Als eerst zijn we naar een watertempel gegaan. De tempel was ergens hoog in de bergen we hadden ook echt super mooi uitzicht. Hier komen nog steeds mensen om te bidden. Toevallig liepen er een paar mensen die daar waren om te bidden en ze namen levende eenden mee om ze te offeren.

toen we Weer in de auto zaten waren we helemaal kapot maar we probeerde het leuk te maken en gingen we met de chauffeer allerlei liedjes zingen

na 2,5 uur dat we hier hebben gezeten zijn we naar een waterval gegaan. Het was super leuk, omdat we door een grot moesten lopen.

Na de waterval hebben we nog lekker toeristisch een schommel opgezocht. Wauww wat een uitzicht !!!

we kwamen rond 19:00 thuis en gingen snel even opfrissen en zijn wat gaan eten.
na het eten besloten we om naar een club te gaan. Helaas ging dit iets minder en kregen lisa en ik onze eerste discussie hier. Maarja wat wil je dan je zit 24/7 op elkaars lip

op dag 7 zijn we naar het strand gegaan en hebben we lekker rustig aan gedaan. Uiteindelijk hebben lisa en ik het alweer uitgesproken.

vandaag (dag 8) Gingen we even lekker ontbijten in het stadje en nog even rondlopen.
nu zijn we onderweg naar Jimbaran hier woont een opa van lisa en hier gaan we dus ook overnachten! Heel tof om ook te zien hoe hij hier leeft. Hij woont hier al jaren en zelfs lisa heeft hem nog nooit kunnen opzoeken.