Nusa penida

12 oktober 2019 - Nusa Penida, Indonesië

Dag 8 kwamen we dus aan bij de opa van lisa. Hij woont echt super leuk! Hij heeft een papagaai in huis en hij zorgt ook voor een zwerfhond en zwerfkatten. In de avond gingen we wat eten met de opa van lisa en een goede vriend van hem. Zijn vriend woont ook al 10 jaar in indonesie hij komt uit London. Het was echt heel gezellig. Ik merkte wel dat ze allebei heel verschillend zijn. De opa van lisa vind het helemaal geweldig om hier te wonen terwijl die andere meneer nog steeds niet echt zijn plekje heeft kunnen vinden hier. Maar goed verder was het super gezellig en na het eten zijn lisa en ik nog even de stad in gegaan.

dag 9 hadden lisa en ik een hostel geboekt in Uluwatu. Wat een verschil zeg! Van heel veel luxe naar heel weinig. We zaten ergens in de bergen waar je niks had. Onze douche was ijskoud en we hadden alleen een 2 persoons matras op de vloer. Ook dit was heel gaaf om mee te maken.
in de avond gingen we nog een beetje rondlopen

dag 10 zijn we naar beachclub Omnia gegaan hier kwam de zanger Nelly optreden! Het was zo gaaf we konden lekker zwemmen. Wat ook heel grappig was is dat we een koppel hadden ontmoet die mijn vader en zijn vrouw kennen! Met hun hebben we een tafel gereserveerd en hebben we lekker gefeest.
in de avond ben ik voor het eerst alleen gaan reizen terug naar onze hostel. Onderweg kwam ik 2 ierse meiden tegen en ben ik nog even met hun een drankje gaan drinken. Daarna lekker naar me hostel want het was weer een lange dag.

dag 11 gingen we alweer om 13:00 uitchecken en hebben we de taxi genomen naar Sanur. Tijdens de rit bracht onze chauffeur ons eerst nog naar de mac donalds 🙈 we hadden namelijk nog niks gegeten.
Inmiddels zit ik in een boot op naar nusa penida!

1. Linda:
    12 oktober 2019
    Ik ben echt super trots op je lieverd. Blijf genieten 😘❤️
  2. Freni:
    12 oktober 2019
    Wat leuk om te lezen allemaal melis. Nusa penida is echt superleuk! Inderdaad qua luxe heel anders. Ik vind dat juist mooi. Leuk om te doen op nusa penida; snorkelen en manta rays bekijken. In het noorden van nusa. Kelingking beach in het zuiden. Dat is een pittige tocht langs een steile berg. Maar het strand waar je uitkomt is geweldig. Dus als jullie gaan. Goeie schoenen. Geniet lekker
  3. Radia:
    12 oktober 2019
    Ik lees mee en geniet met je mee😍 super trots op jou kanjer!
  4. Andrea Heiliegers:
    12 oktober 2019
    Wat een geweldig avontuur zeg, je maakt echt zoveel mee, zo leuk !!!!
  5. Quincy:
    Trots op je schatje 🥰
  6. Mariette:
    12 oktober 2019
    Leuk om dat verschil qua luxe mee te maken. Veel plezier op nusa 🤗 ik zou daar even wat langer verblijven! Is zo mooi daar
    😘
  7. Bibi: