Singapore

31 oktober 2019 - Singapore, Singapore

dag 27 zijn we weer weggegaan. Op naar yogjakarta!
eenmaal aangekomen daar hebben we rond gelopen door de stad en zijn we ergens wat gaan eten. Daarna hebben we nog lekker even gezwommen!

dag 28 zijn we op tijd ons bed uit gegaan en zijn we naar prambanan tempel gegaan. Het is super mooi hier en we hebben weer veel foto’s gemaakt en gesproken met local people.
na dat we bij de tempel zijn geweest gingen we het centrum malioboro in. De mensen konden hier beter engels en sommige konden ook al best goed nederlands! Ook hier werden we vaak aangesproken. 2 studenten kwamen naar ons toe en wilden een school opdracht met ons doen. Ze moesten ons in het engels interviewen.
in de avond zijn we naar een bar gegaan met de jongen die we in de trein hadden ontmoet. Het was heel gezellig maar het werd wel heel laat..

dag 29 hadden we een brak dag 😂 we hebben lekker gezwommen en zijn daarna nog wat gaan eten met een paar mensen die we hadden leren kennen. Dit was ook onze laatste dag in yogjakarta. We moesten vroeg ons bed in want de wekker ging om 04:00.

dag 30 ging onze vlucht alweer om 07:25. De vlucht ging erg soepel en snel. We kwamen om 10:35 aan in singapore.
na een maand in Indonesie te hebben gezeten is het nu tijd om verder te gaan!

vandaag kwamen we om 14:00 aan bij onze hostel in Little India. We konden pas om 15:00 inchecken dus hebben we onze tassen achter gelaten en zijn we naar china town gegaan met de trein. ( de treinen lijken op de metro’s van Amsterdam )  verder zijn we vanavond nog naar Marina bay gegaan. Wauw het is zo mooi hier !!!

1. Linda:
    ❤️
  2. Andrea Heiliegers:
    Geweldig !!!
  3. Anneke:
    31 oktober 2019
    Wat leuk weer je verhaal te lezen
    Wat gaat de tjjd snel alweer een maand weg
    Lekker genieten maar nog paar weekjes
    💗💋💗
  4. Quincy:
    1 november 2019
    Zo trots op je schatje op wat je allemaal doet je bent een toppertje lees elke keer je verhalen met een glimlach op me gezicht ❤️❤️❤️❤️
  5. Remi Kirioma:
    1 november 2019
    Weer erg leuk lieverd, veel plezier in Singapore 🇸🇬 😘
  6. Bibi:
    2 november 2019
    Mooi te lezen lieverd, lekker genieten!! ♥
  7. Bibi:
    2 november 2019