Penida —> Lembongan —> Gili T

16 oktober 2019 - Nusa Lembongan, Indonesië

Op dag 11 kwamen we rond 16:30 aan op nusa penida bij ons verblijf. Hier verbleven we in een bungalow.
wat is het hier mooi zeg!
toen we eenmaal bij onze bungalow waren vroeg een man die hier werkte of we de zonsondergang wilde bekijken. Dat wilde wij wel niet wetende of we lopend gingen of met de auto. Uiteindelijk bleek dus dat we met ze 3e op de scooter ( wat hier heel normaal is ) maar goed we hebben heel mooi de zonsondergang bekeken bij het strand. Na dat we dat hadden gedaan gingen we lekker ergens wat eten.

dag 12 hebben we een scooter gehuurd we wilden zelf op pad gaan. Het was wel even wennen om zelf te gaan rijden in een ander land, maar het is gelukt ! Uiteindelijk kwamen we bij een heel eng pad terecht waar je amper kan rijden. Toen besloten we om maar weer terug te gaan. Helaas begon ik me niet goed te voelen ik had de afgelopen tijd bijna niet geslapen en begon me heel duizelig te voelen. Ik heb op deze dag ook niet veel meer gedaan.

dag 13 voelde ik me al iets beter en besloten we om naar broken beach en Kelingking beach te gaan. Wat een weg!! Alleen maar gaten in de weg en je kan er amper normaal rijden. We kwamen als eerst aan bij broken beach en het was echt super mooi om te zien ! Hierna gingen we door naar kelingking. Ook hier was het super mooi, maar we zijn niet helemaal naar beneden gegaan. Het was te heet en het kost te veel energie. We zijn een stukje naar beneden gegaan.

hierna zijn we nog naar een verborgen strand gegaan waar alleen veel locals komen. Ook dit was een hele enge weg en we moesten een stuk door de jungle rijden. Onderweg zagen we nog een wilde aap 🐒 in de boom.
wij hebben hier lekker gezwommen.
rond een uurtje of 17:00 zijn we weer terug gegaan en hebben we daarna lekker gegeten.

dag 14 zijn we op tijd ons bed uit gegaan en zijn we een dagje naar nusa lembongan gegaan met de boot. Hier hebben we een scooter gehuurd en wat ons gelijk opviel is dat we wegens hier een stuk beter zijn.
we zijn als eerst naar dream beach gegaan hier was er een infinity pool met uitzicht op het strand. We hebben hier lekker soto ayam gegeten en hebben lekker gezwommen. Na een paar uur zijn we door gaan rijden naar Devil’s tears. Wauw ook dit was echt prachtig om te zien.

we hadden nog wat tijd over dus zijn we naar sandy bay beachclub gegaan hier zwt je ook mooi met uitzicht op het strand.

om 16:30 namen we de boot terug naar penida en gingen we lekker ergens wat eten. In de avond hebben we nog even een drankje gedronken met live muziek erbij. Heel leuk!

vandaag dag 15 zijn we alles aan het inpakken want zometeen nemen we de boot naar Gili T!!

1. Linda:
    Wat een ervaringen, super om te mogen ‘meereizen’ ❤️
  2. Anneke:
    Wat een belevenis allemaal
    Wat zijn jullie op veel verschillende plekken
    Een mooi avontuur die je nooit zal vergeten
    Doe aub zichies
    Love you ❤️💋❤️
  3. Milly:
    16 oktober 2019
    Fijn meiden dat jullie het zo naar je zin hebben. gelukkig bestaan er ook nog mensen die je kunt vertrouwen en je mooie dingen laat zien.
  4. Andrea Heiliegers:
    17 oktober 2019
    Wat prachtig om te zien, heel mooi allemaal wat een avontuur...jullie genieten heerlijk !!!!!!
  5. Mariette:
    17 oktober 2019
    Prachtige foto's! En grappig hoe je daar gewoon makkelijk met z'n 3tjes op de scooter stapt. Dat is daar normaal.
    Veel plezier op Gili T 😘