Canggu

22 oktober 2019 - Canggu, Indonesië

Dag 17 lagen we op het strand en ging ik maar weer de zee in en we hebben alweer 2 schildpadden gezien!😍 ik vind het echt super mooie beesten! Vandaag was het wel bewolkt, maar nog steeds heel erg warm.

dag 18 zijn lisa en ik ons eigen ding gaan zonder elkaar. Het is leuk maar 24/7 is soms een beetje te veel. Ik ben een beetje rond het eiland gaan lopen en heb bij het strand gezeten. Ook vandaag was het erg bewolkt. Ik heb lekker in me boekje geschreven en genoten van het uitzicht! Even goed uitzieken.

dag 19 was alweer onze laatste dag in gili ( dachten we ) we wilden uitchecken en toen kregen we te horen dat we gister al moesten uitchecken😂. We hadden niet goed naar de datum gekeken en hadden zonder dat we het door hadden een extra dagje genomen.
maar goed backpack op je rug en daar gaan we weer in de hitte!
We moesten met de boot naar padang. Vanuit padang haalde onze vaste taksi chauffeur ons op. Het blijft een schat van een vrouw! Wij mochten met haar mee naar haar huis en daar mochten even lekker douchen en ze heeft lekker voor ons gekookt. Ook hebben we nog even met haar kinderen gespeeld. We lieten haar kinderen snapchat zien en ze vonden het helemaal geweldig. Na dat we helemaal klaar waren bracht de ons naar het tanah lot tempel en daar hebben de zonsondergang bekeken. Super mooi!
Nadat we klaar waren gingen we naar ons verblijf in Canggu. In de avond hebben we nog wat eten besteld via een soort van thuisbezorgd.

dag 20 zijn we een beetje rond gaan lopen maar we merkten al gauw dat niks op loopafstand is hier dus besloten we een scooter te huren en zijn we naar het strand gegaan. De golven waren groot en de stroming is heftig dat merkte we al heel snel toen we het water in gingen. Hierna zijn we ergens wat gaan eten en gingen we weer terug naar ons verblijf. In de avond is lisa weggegaan. Ik bleef in ons verblijf.

vandaag dag 21 moeten we alweer uitchecken we gaan zo nog wel ff met de scooter weg. We hebben nog de hele dag want we vliegen vanavond pas om 21:45.

En dan op naar Java !!!

Oh klinkt allemaal zo mooi . Heel veel plezier op Bali 🐒😘
  4. Anneke:
    Goeie vlucht lieverd
    Geniet op Java
    De zee is gevaarlijk pas aub op lieverd
    Voor de sterke stroming
    Hvj ❤️💋❤️
  5. Andrea Heiliegers:
    22 oktober 2019
    Ik heb spijt dat ik dit niet heb gedaan toen ik nog jong was, dit zal je je levenlang nooit meer vergeten !! 🤗👍🏻👏😘
  6. Edwin Limon:
    Klinkt goed allemaal 👍🏽😉